Vaire
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mabel Fean (kuninkaan sisarentytär)

Siirry alas

Mabel Fean (kuninkaan sisarentytär) Empty Mabel Fean (kuninkaan sisarentytär)

Viesti kirjoittaja Dreamer 7/2/2009, 11:47

Kaipuun niin polttavan taas syömmeeni sain.
Mä turhaan kai odotan sua haaveissain.
Nyt kuulen kuin viereltäin kuiskauksen tuon.
Vain tuuli ja erämaa mun seurassain on.


Nimi: Mabel Fean
Ikä: 17 vuotias
Skp: Nainen
Rotu: ihminen
Luokka: Kuninkaallinen
Asuinsija: Kuninkaan linna

Lemmikit:
Fekete (hevonen) Komea akhal-tekke rotua edustava tulinen yötäkin mustempi ori herasilmineen, Mabel luottaa oriin enemmän kuin edes itseensä. Tuliluontoinen hevonen on tullut neidolle monen mutkan kautta ja nykyisin kenelläkään muulla ei ole edes asiaa oriin karsinaan.

Pelaaja: Dreamer (dreamer@sekasotku . net)
Laulu: Agents & Jorma Kääriäinen: Tuuli ja erämaa


Sä unhoittaa mielestäs kai et häntä voi.
Mä käänny, vaan ääni tuo on aineeton.



Luonne:

Mabel on koko ikänsä elänyt kuninkaan linnassa, tosin mikään perusneito ei tummaveriköstä tule mieleenkään. Mabel pitää mekkoja vain pakon edessä, kiitos erittäin tarkan hovietiketin mukaan, mutta muuten nainen pitää housuja. Mabelia voisi kutsua feministiksi, tosin nainen on kuin kotonaan miesseurassa, eikä syytä näitä alistuksesta.
Hovissa vietetty elämä on tottakai jättänyt tietyt jäljet tummaverikön käytökseen. Mabel pysyy vaivatta korkokengillään, omaa hyvän ryhdin ja on juhlissa kuin kotonaan. Ylellisyys ei ole paljoa vaikuttanut neidon maanläheiseen käyttäytymiseen, onhan tämä ollut luultavasti syntymästään asti poikatyttö, kypsempään ikään päästyään Mabel on löytänyt hieman naisellisemman puolensa ja toisin kuin muutamat hovinedustajat epäilivät, Mabel on huomannut tuntevansa vihdoinkin vetoa vastakkaiseen sukupuoleen.

Ulkonäkö:
Tummat pitkät hieman punertavat hiukset, jotka tosin leikkaa vähän väliä lyhyeksi kun hovineitojen haukankatse pettää. Pitkä 179 cm, kauniit muodot omaava siniverinen, kauniit ylhäiset kasvot muistuttavat hieman kuninkaan tytärtä, mutta merensiniset vangitsevat silmät ovat kaiketi huomattavin ero neidon serkkuihin.
Mabel nähdään hovin juhlissa ja muissa tapahtumissa yleensä ylellisissä mekoissa, värit ovat yleensä hovin mielestä liiankin hätkähdyttäviä, mutta nainen nauttii huomiosta silloin kun hankkii sen itse ja oikeassa paikassa. Linnan muurien ulkopuolella naista tuskin tunnistaa, imartelevien mekkojen tilalla on käytännöllinen housupuku.

Aseet:
Hovi luulee ettei Mabel kanna aseita, mutta nainen on saanut kätkettyä kaikilta hovin nuuskijoilta erään tärkeimmistä esineistään. Pitkän ja virtaviivaisen miekan, sen saattaa tosin nähdä muurien ulkopuolella roikkumassa neidon vyöstä.

Sun vertaises mä en kai ollut milloinkaan.
Pois lähdit jättäen mun oottamaan.
Kai anteeksi antanet, jos taas kohdataan.
Kai luokseni palanet, oon sun ainiaan.
Kai kuulet, tuo ääni on lakkaamaton.

Menneisyys:
Mabelin äiti oli lapsuudessaa kuningas Terenin läheisimpiä sukulaisia, nainen ei tosin pitänyt veljensä teosta ja noususta Aaronin tilalle. Tähän mennessä sisarusten välit olivat muutenkin rusentuneet kylmiksi, johtuen sisaren rakastumisesta hovin ulkopuoliseen mieheen.
Mabel on siis hovissa kovin harvinaisen rakkausliiton tulos, naisen isä kuitenkin katosi hämärissä olosuhteissa neidon ollessa tuskin vuottakaan ja tämä johti äidin itsemurhaan. Se oli suuri häpeä hoville, mutta Teren näki mahdollisuuden ja "uhrautui" ottamalla pienokaisen hoiviinsa. Kuningas yritti muokata sisarentyttärestään uskollista palvelijaa itselleen tai omalle tyttärelleen, mutta Mabel osoittautui liian omapäiseksi tapaukseksi. Neito sai lopulta luvan opiskella Terenin tyttären kanssa ja sai lähes samaiset etuoikeudet, syitä tähän ei tiedetä, mutta huhutaan että kuningas olisi joutunut erittäin taidokkaan kiristyksen uhriksi.

Kai anteeksi antanet, jos taas kohdataan.
Kai luokseni palanet, sun oon ainiaan.
Kai kuulet, tuo ääni on lakkaamaton.


Suhteet:
Melissa
Paras ystävä, serkku
Teren
Eno, välitä kuninkaaseen eivät ole kummoiset.
Nico
Vilpittömästi pitää serkkunsa miehestä.
Sopram
Rakkautta, sopimuksena tosin oli vain yhden yön juttu..


Vain tuuli ja erämaa mun seurassain on.

Dreamer
Admin

Viestien lukumäärä : 1389
Ikä : 31
Registration date : 07.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa